Blogger Backgrounds

Monday, December 29, 2014

Reunion IMKK

Assalamualaikum semuaaaa.padahal aku sorang je yang baca blog nih.heheheh..
serius da 3 tahun ak x usik blog nih puncanya da lupa password.alhamdulillah da igt kembali.yeayyyyy!! x sangka kan megat yang pemalas nak mmpos ni bole create and tulis2 lagi menda2 mngarut ni kan,hehe...

so untuk update harini just nak share apa yang aku pergi 2 hari lepas iaitu Reunion IMKK (insentif magnet kekayaan dan kejayaan) d mana mentornya Dr Azizan Osman..

dia mmg the great mentor bagi sesiapa yang betol2 nk buat biznes..cuma diri aku ni nk kena buang sifat MALAS,LEMBIK ni baru leh kaya dan berjaya.hmmmmmm

ni la suasana muka2 bila da abis reunion dari kiri

fairuz ,saya sendiri , kakak saya , kak sue my leader in Haio dan last skali kak hani .



sangat banyak ilmu yang kami dapat.inshaAllah doakan saya smoga lebih berjaya lepas ni ye :)

0 comments: